.

Mamselamsen

lördag, oktober 01, 2005

Jag har riktigt fett jätte-Hollywood-skvaller.

Tyvärr får jag inte skriva ut namnen helt... bara initialerna... men Ni fattar nog ändå. Snart kommer ett jätte-hemligt bröllop gå av stapeln i Californien mellan A.K. och D.M.

Appappapp... Ni fattar va´?

Om ett par dagar får jag nog skriva ut hela namnen. Men tänk på 70-talet på den ena och ett otal plastikoperationer på den andra, så vet Ni nog vilka jag menar.

Over and out/Mamselamsen den lilla skvallerkäringen.

13 Kommentarer:

Blogger Cornelia tycker...

Sorry jag har ingen aning, har inte läste skvallerpresen på länge -det är dags att gå till frissan!

9:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch.... du vet vilka det är!

10:03 em  
Blogger Cornelia tycker...

Nej, jag är skitdålig på hollywodkändisar! Men jag ska gå till frissan snart så jag får uppdatera mej.

10:11 em  
Blogger carra tycker...

Jag vet! Jag vet! :)
En äldre och en yngre, det kan man väl ge som ledtråd?

10:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

japp! Han är yngre! men hemligt än så länge... inte ens papparazzin i LA vet om det.

10:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det har jag redan läst om i aftonbladet så hemligt tror jag inte att det är. Fick för mig att det t.o.m stod att de redan var gifta..?

12:51 fm  
Anonymous Anonym tycker...

men snälla, ALLA vet ju redan det. tidningen People hade den "nyheten" redan förra veckan.

2:10 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Men mamma...brollopet har ju redan varit...get your facts straight, woman!!

4:02 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Så, vilka var det då...?

8:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp, de gifte sig häromdagen.

10:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det var Demi More och han Kutcher (stavning?)

10:41 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ashton Kutcher och tant Moore gifte sig förra helgen. Sorry mamsen! ;)

11:28 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Ok...for att radda mamselamsen har i skvaller-trasket....jag framforde nog inte MIN del av skvallret sa bra.
Min kompis Lizzie, sjong pa deras brollop, vilket jag tyckte va lite cool. Skvaller-pressen laser jag daremot inte....SA!

8:00 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka