.

Mamselamsen

fredag, september 30, 2005

Jag känner mig lycklig och hel!

Som den sanna "bloggoholicen", är jag i mitt rätta element igen. Eller rättare sagt, som den totala egocentrikern är jag i mitt rätta element. Jag skriver om MIG och om MIG och om MIG och om.... Känns alldeles underbart! Att det sen sitter en massa fjollar runt om i världen och läser mina egotrippar, gör ju saken bara ännu bättre. Mitt EGO når svindlande höjder.

Jaadet var väl allt jag hade att säga.

Over and out/Mamselamsen, med en starkt begynnande hybris.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Är det därför jag älskar din blogg?

2:08 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag känner mig hedrad.. att bli benämnd fjolla.. jag är en riktig hedersfjolla.. ;-D

8:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hahaha.... OK... jag fortsätter med mina ego-trippar.

9:31 fm  
Blogger PGW tycker...

Visst är det kul :-) Man lallar runt över tangentbordet och så när jag kollar statistiken så stiger det stadigt hela tiden med återkommande besökare!

10:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

l?rt en masse

3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka