.

Mamselamsen

torsdag, september 29, 2005

Halleluja... Praise the Lord... Allé Allah...

ÄNTLIGEN!!! Nu har han varit här och installerat datorn. Nu känner jag mig hel igen! Abstinenesen har legat och pyrt här de senaste dagarna och det var inte långt ifrån idag, att jag sparkade undan "datorkillen" från stolen, när jag såg att Intenet fanns klart. Men som den väluppfostrade kvinna jag är, lade jag band på mig. Men han hann inte utanför dörren när jag kastade mig hit. *skrattar*

Ebba har varit hos "doktorn"idag. Hon har öronskabb och så var det dags för lite sprutor. Stackarn... hon har sovit hela dagen. Det var nog en pärs för henne... lilla kraken. Snart kommer det bilder på henne; jag har massor!

Asså... fattar Ni hur underbart det är att ha en dator igen? Tralalalala....*studsar på stolen*

Tyvärr hinner jag inte skriva mer just nu, för Stephan och jag ska till Kalmar på auktion. De säljer 18 st matrumsmöbler, och det är vi på jakt efter. Alltså...inte 18, men en i alla fall.

Jag återkommer ikväll om hur det gick.

Over and out/Mamselamsen som nu är saligt lycklig igen.

11 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Välkommen tillbaka! Du är efterlängtad! :-)

6:14 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

ahh.. tomrummet fylls igen.. äntligen..

6:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tack...det är skönt att vara tillbaka. Kan jag sen pinga så blir alt bra.

7:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så gott att du har anlänt tillbka!

7:39 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Vad kul att du är tillbaka! Du är saknad!

7:40 em  
Blogger Batbut tycker...

Livet har äntligen återvänt till Nybban! Och Mamselamsen är tbx, live and kicking! Missed you

7:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men ag kan ju inte Pinga!!! har inte min länk i denna datorn. Vad göra?

7:51 em  
Blogger Gagga tycker...

En stor sten föll från mitt arma hjärta; Du är på plats! Känns allt lite tryggare då.
Kram på dig!

8:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jättekul att du är tillbaks. Ser fram emot att läsa här igen!

10:09 em  
Blogger Terése tycker...

Välkommen tillbaka!

10:31 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Welcome back, you golden girl!
Pinga kan du göra ändå, det är bara att skriva in länken på nytt.

7:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka