.

Mamselamsen

fredag, september 30, 2005

Hurra... jag har upptäckt en sak!

Det är lite guld i tapeterna i "tornrummet". Japp japp japp, det kommer att bli en liten gardinkappa (ska täcka "elcentralen" som någon monterat över de vackra fönstrena i tornet)) som skimrar i guld. (Lyckan total!) Så idag ska det minglas runt på alla ställen här i Nybban, som kan tänkas ha dylika tygtrasor.

Vi ska även hitta en passande stereo till köket. Och det kommer att bli någon form av bilstereo, där man kan bygga in både radion och högtalarna i skåp och lådor. Oh... när den är på plats, då ska jag skrämma slag på alla våra hyresgäster, med musik av och med Camilla.

Ebba verkar piggare idag... äntligen har hon börjat rusa runt som en "stressad utter" i lägenheten igen. Det var inget kul igår, när hon uppförde sig som en urgammal katt och bara sov. Nä, kattungar SKA hänga i gardinerna och attackera allt som rör sig.

Over and out/Mamselamsen som absolut måste gå och tvätta av gårdagens smink, som fick sitta kvar på grund av akut sömnighet i går.

8 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Hej o ha, antligen ar du ute i etern igen, kan ju faktiskt tala om att jag saknat dig och dina kommentarer, bade har o pa min blogg! Sa nu far du allt ta o blogga ikapp dig!

10:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag looovar! Jag måste ju tillfredsställa alla mina abstinenes.

10:22 fm  
Blogger Theron o familj tycker...

När jag läser om din Ebba så blir jag påmind om varför vi inte skaffar katt.. "Dingla i gardinerna"?. Nä tack!
Ps. Håller med Ilva, i allt!)

11:46 fm  
Blogger Theron o familj tycker...

Förlåt, "hänga i gardinerna" ska det ju vara..;)

11:48 fm  
Blogger PGW tycker...

Klart katten ska hänga i gardinerna om det gör henne lycklig :-)

12:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa... det ska hon! Hon ägnar sig också åt att attackera våra hälsenor. Ok... hon får göra det, för det går över när hon blir större.

12:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag väntar ivrigt på bilder av Ebba!

12:36 em  
Blogger Gagga tycker...

Skönt att både du o kattebba är igång igen.

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka