.

Mamselamsen

torsdag, september 29, 2005

Har han lyckats eller?

Jag har läst igenom vad jag skrivit de sista veckorna. Det var en himla massa "Praise the Lord" och "Halleluja". Har han, pastorn som ledde Godspellkören i LA lyckats frälsa mig utan min vetskap. Millan varnade mig för honom... han kanske har sådana krafter att han frälser folk utan att man vet om det. Kära nån... jag kanske kommer till himlen, trots allt.

Over and out/Mamselamsen som inte känner av några krafter från ovan... ÄN!

2 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Jag har nog märkt att det blivit påfallande mycket lovsång i dina bloggar. Lite påverkad blev du nog. Men det stör inte en kyrkopolitiker som mig.

5:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det kunde jag ge mig tusan på! *skrattar*

8:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka