.

Mamselamsen

söndag, oktober 02, 2005

All about me!

Ännu en ego-trip på bloggen. Bara jag... jag... jag... jag... *skrattar*

3 saker jag gillar:
- Min familj
- Handväskor
- Skor
- Fika
- Kolla på börsen på text-TV, när den är gul
- Laga "fredagsmat" i sällskap av ett glas vin och mysig musik
- Bra samtal
- Alla mina böcker
- Blogga (Vem kan hålla sig till tre?) *skäms*
3 saker jag tycker illa om och som skrämmer mig:
- Ondska
- Avundsjuka
- Fåglar som flyger runt huvudet. (Vilket läskigt ljud vingfladder är.)
3 viktiga saker i mitt hem:
- Mina böcker
- Datorn
- Våra två ryska ikoner
- Självklart.... nya kristallkronan!!! (Räkna till tre? Ssss... Va´då då?
3 slumpvis valda fakta om mig:
- Hade en gång i tiden en skitbra sångröst... numera bortrökt.
- Jag kan joddla som Kicki Danielsson
- Jag är en djävulskt dålig förlorare i alla spel mot min man.

3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Hoppa "tvillinghopp" från flygplan
- Äga en Harley Davidson... med sidovagn, så Stephan kan följa med.
- Se att "hönsen" uppnår sina mål och drömmar i livet.

3 saker jag inte kan göra:
Hmm... det var värre.
- Jag är nog inge´ vidare på att byta brytarspetsarna på bilen... ÄN.
Nä... jag säger nog som Lotta på Bråkmakargatan. "För jag kan ALLT... i smyg".

3 saker jag säger mest:
- "Wassup"! (Skriker jag i telefonluren, varje gång syrran ringer)
- "Helloooo" (Skriker jag i telefonluren, när andra nära bekanta ringer. Har tagit fel ett antal gånger och det har blivit ytterst pinsamt, när det i stället visade sig vara nån statlig myndighet.)
- "Nää... det ska du INTE göra"! (När maken försöker sätta upp ännu ett uppstoppat djur på väggarna

3 kändisförälskelser:
- Sam Elliot
- Sam Elliot
- Sam Elliot
Se: http://www.websitez.ws/malecelebs/sam_elliot

Over and out/Mamselamsen, hur "trippad" som helst

12 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Egotrippsbloggare är vi väl lite till kvinns? Kör hårt! Du är medelpunkt i ditt universum och jag i mitt. Eeeejmäään!

8:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Shoooot baby! *skrattar*

9:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vem är Sam Elliot?

9:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

VA!!!! Vet du inte vem Sam Elliot är? Världens genom tiderna snyggaste skådespelare. Han hade bl.a. den manlige huvudrollen mot Cher i filmen "Mask". Ujujuj... vilken goding!

9:18 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

Sam Elliot.. han är en darling.. det är något med hans ögonbryn och ögon...hade jag nästan glömt bort..

9:18 em  
Blogger anna tycker...

Jag undrar med vem sam elliot är...men jag kanske är för ung? Men cher, det vet jag vem det är....

9:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Fixa filmen "Mask" med Cher, så får du se! Dessutom är filmen i sig as-kalas-bra!!

9:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är däremot inte för ung. Jag googlade honom. Vet vem det är nu men... det är en skådis som liksom bara har passerat mig. (får jag stryk nu?)

10:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Av princip slår jag inte någon... men jag kan göra ett undantag för dig... om du vill. *skrattar*

10:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har lagt ut en länk till alla ovetandes människor. Skäms på Er om Ni behöver använda den.

10:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hm... Förstår nu att det var straffet för oss som inte vet vem han är. Att när man klickar sig vidare från sidan du länkade till, hamnar man på livsfarliga sidor med killar som inte har så mycket på sig. Inget alls egentligen. Sidor som inte går att stänga ner... Och när man hör att sambon kommer där bakom. Och man klickar och klickar för att sidan ska försvinna...

10:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar rått och hjärtligt* Jag upptäckte också det.

10:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka