.

Mamselamsen

lördag, oktober 01, 2005

Det var väldigt vad här var tyst.

Är det alltså sant, som de "vise" förutspådde i somras, att detta med blogging bara är en "fluga" och att många kommer att lägga av. Eller är det jag som tappat stinget?

Här ekar så tomt sen jag kom hem från Californien. Hallååå... nån där?

Over and out/Mamselamsen som f..n inte ger sig!


Uppdaterad kl. 23.14
Jag har varit inne på en himla massa bloggar i kväll. Jag uppfattar det som att många har gått in i någon form av höstdeppighet, höstkoma, skrivkramp, prestationsångest o.s.v o.s.v. Måtte det gå över för Er, för jag vill inte sitta här ensam som en glad spelevink.

Over and out/Mamselamsen som fullkomligt ÄLSKAR hösten.

15 Kommentarer:

Blogger Cornelia tycker...

Jag är här och kollar läget i pausen - kollar på Crokodile Dundee 2. Mår du mindre illa nu?

9:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag mår as-kalas... funderar starkt på en tårtbit till. =)

10:02 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

man ska testa sina gränser så kör för tårtbiten vetja..:-)

10:33 em  
Blogger Gagga tycker...

Jäklar att jag inte har tillgång till tårta just nu. En kanna kaffe o en stor mosstårta...Mmmmmm
Inte är det slut på bloggeriet inte. Men det är inte lika intensivt. Själv har jag snöat in på märkliga fotolekar under din frånvaro. Och någon form av höstdepression har spridit sig mellan bloggarna. Ryck upp oss ur dimmorna!

11:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jeg rekommenderar släta vetebullar med kardemumma som kryddning - godaste kaffebullarna!

Har du något bra dundermedicin mot tennisarmbåge? Jag har jätteont på höger armbåge och i "gamnacken" & axlarna. Har ansträngt mej för mycket. Skit! Kurerade mej med lite rödvin igårkväll men det hjälpte inte utan jag fick istället ont på ett ställe till imorse! /Utarbetad sötsyster Tina

11:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

GINSENG och FLÄDERTE botar det mesta. Vill man ha lite kul under tiden, rekommenderas ett stort glas konjak.

11:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! Jag har minsann sett dina vackra och mixade foton.

11:58 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

ensam gladskit blir du inte.... hur gick det med tårtätandet??

8:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Har också märkt av detta! Inte så mkt i antalet besökare som i antalet kommentarer dock. Så det är nog mer höstdepression än "flug-död", får man hoppas (även om jag tror lite att det är flugdöd oxå).

8:21 fm  
Blogger Sallin tycker...

försöker så sakta ta mig upp ur "skrivdödlandet"
hjälper att titta in hos dig :)

9:24 fm  
Blogger Ilva tycker...

Jag tycker att det ar typiskt for hosten o vintern i sverige for da blir folk tystare o kommunicerar mindre. nar varen o solen kommer sa blir det en attans fart igen...det ar min erfarenhet som utsides iakttagare...

9:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag bloggar fortfarande varje dag, det har blivit en go vana tycker jag att få skriva av sig i 'dagboken' eller kul att lägga ut nåt nytt recept.

10:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag kan meddela att det blev ännu en tårt bit till. Där "sket sig" dieten den dan.

Snälla alla Ni som tappat sugen. Turbo-deppa och kom sen tillbaks med alla kuliga kommentarer. Jag väntar!!!!

10:40 fm  
Blogger PGW tycker...

Är här lite då och då. Lovar att bli piggare och mer skrivande så fort jag ändrat skatteregeler och annat för småföretagare. Samt fått i mig mer värme och ljus.

11:54 fm  
Blogger hanna tycker...

Up and running. Och hos mig är det rätt jämnt med besökare, men det är väl lite mindre kommentarer. Men det är väl för att folk är lite slöa kanske?

8:05 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka