.

Mamselamsen

torsdag, oktober 06, 2005

Riktigt allt jag hade tänkt mig...

gick inte att genomföra. Men 60% av det i alla fall. Jag ska alltså nästla mig in i ett företag (praktik) Jag vet att de behöver en sån som jag! (Snacka om självförtroende. Kan det vara kursen? Eller, kan det nu mot all förmodan vara så att jag faktiskt hade det innan?)

Det kan låta som hybris, men faktum är att jag, som entreprenör/ (vilket tjusigt ord) egen företagare inom turistbranchen, vet vad folk saknar i Nybban. Och att jag har bra teoretiska kunskaper inom området*idéerna sprutar genom skallen*

Jag ska ta tag i detta i morgon, för idag ska jag bara njuta av att slippa alla visdomsord och "Målgubbar". Ska bl.a. baka nån konstig Amerikansk kaka... en påse jag köpte i LA. Säkert fullknökad med både snabba kolhydrater och avsevärda mängder fett och färgämnen. Mums!

Over and out/Mamselamsen, som har så mycket energi, att till och med dammsugaren verkar lockande. Och då är det inte illa. *skrattar högt åt mig själv*

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Go, go, go! :)

1:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hur gick det på föredragningen? /Tina

1:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina...den är på tisdag. Det tar så många dagar, när man är arbetslös.

1:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka