.

Mamselamsen

tisdag, oktober 04, 2005

Fan vet hur detta ska sluta.

Jag har bara gått i två dagar på den här "Otimistkursen" och det var nog länge sen jag kände mig så här låg. Ilva har helt rätt i sin kommentar tidigare hos mig idag. Nivån är så låg, så det börjar kännas förnedrande.

Pratade med syrran i telefon, som jobbar inom något liknande... fast de är fysiskt och psykiskt skadade eller inte helt fullt friska. Nivån hos dom är tusan så mycket högre än denna... tja, vad man nu ska kalla det... och då är vi faktiskt är helt fullt friska.

Jag undrar om de som håller i detta spektakel, verkligen tror på vad dom gör. Och skulle det finnas någon här på bloggen, som sysslar med dylika kurser... tänk efter vad Ni utsätter Era kursdeltagare för.

Over and out/Mamselamsen, "skit-putt"

1 Kommentarer:

Blogger Cornelia tycker...

Hur länge ska Ni hålla på? Och vad ska det leda till? Det är underhållande att läsa det du skriver, men samtidigt - är detta sverige? Vad håller vi på med?

10:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka