.

Mamselamsen

måndag, oktober 03, 2005

Hell yeah... nu ska det bli eget igen!!

Vi vet ett bra blivande ställe här i Nybban som ev. är till salu. Måste ta reda på... för så här kan det inte fortsätta. Jag menar "Otimistkurs", som eliminerar vilket självförtroende som helst. Nä, fy tusan! Men jag håller god min så länge jag är där. Finns trots allt ett par trevliga människor där, som jag skulle kunna spendera mer tid med.

Himmel nu är jag trött, efter att ha suttit och sett intresserad ut hela dagen.

Over and out/Mamselamsen på "Vuxendagis"

2 Kommentarer:

Blogger linda tycker...

Borde verkligen göra det.. men de e så jobbigt :P Ska ta en ny bild sen när jag får tillbaka min digitalkamera (när det nu blir)

6:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Spännnade! Ser framemot att höra mer om det... :)

7:50 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka