.

Mamselamsen

tisdag, oktober 04, 2005

Förmiddagen är klar och jag är inte helt knäckt!

Dagen har bestått av:

- Attitydstest. Alltså hur positiv eller negativ man är. Gissa vad jag var? Japp... positiv på gränsen till odräglig. Så där lärde man sig en del. *skrattar*

- Sen gjorde vi ett papper som jag gjort ett antal gånger förut. Det om att man sitter i en livbåt på Stilla havet och ska sen ranka olika saker, hur viktiga de är. och TÄNK... jag hade alla rätt. Jag måste ju vara en "mönster-elev"! *hur mallig som helst*

- Därefter skulle vi göra någon form av mål-fokusering. Va´f..n, jag vet ju vad jag ska göra och vad mina mål i livet är. Detta ska vi lägga väääääldigt mycket tid på. Oj oj oj.... jag skriver ihop skiten på en halvtimme, så jag kan blogga "järnet". Bra va´?

OCH... sen ska Ni veta att vi fem i "Kaffegruppen", lyckades samordna oss och trycka på knappen till kaffebryggaren, så att alla fick kaffe vid tio. Snacka om team-work!!!!!!

Nä, nu ska Mamseflamsen ut på stan och införskaffa två vadderade kuvert, så jag får iväg de utlovade "Skräckpennorna"

Over and out/Mamselamsen, som börjat luta mig tillbaka i kursstolen och tänker på annat.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Vad i herrans namn är ett attitydtest? Vad är det för typ av frågor??? Och livbåtspappret, vad är det för frågor.....gud kan vi inte byta plats.....älskar konstiga test som skall säga hur du är enligt af......:-)) de är så hysteriska.....

12:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex... kom för fasen... jag kan åka ner till dig och ta hand om dina kattor och pärlor!

12:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

hm, säg bara "Jag har bara ett mål - mot det som är viktigast - jag själv. Självmål"

Möjligen mellanmål också...

1:08 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka