.

Mamselamsen

onsdag, augusti 17, 2005

Skvaller... jag älskar att få skvaller.

Att inte folk förstår att skvaller kan användas för att någon annan kan få vinning av det. Jag har just fått nyheter, som kan leda till världens "klipp" för oss. Jag skvallrar av princip aldrig, så därför kan jag inte delge Er skvallret här. Men oooh... viket läge för oss!

Jag har aldrig förstått det där med att prata skit om folk, med vem som helst. Det är ju livsfarligt och man får det nästan alltid i "baken" igen. Men som sagt: "Jag är en mycket god lyssnare och jag memorerar".

Jag litar inte ett öre på personer som pratar skit om andra. För kan dom prata om andra, pratar dom med all säkerhet om mig, när jag inte är i närheten.

Men som sagt...en god lyssnare är jag. Hi hi hi....... Och den lille entreprenören vaknar till liv igen!!

Over and out/Mamselamsen vars bananlådor är slut....igen.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Skvaller som är så kul! :-o Snällt skvaller kan man få springa med tycker jag! ;) Om bebisar o husköp å sånt. Annars kan jag tycka att det är vansinnigt roligt att sitta och lyssna på någon sån där jiddrare som inte gör något annat än pratar om någon, så kan man dumpa någon dräpande kommentar efter ett tag... Älskar att se folks miner..fast karman blir ganska dålig! ;)

4:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ja...vanligt småskvaller är OK. Men folk som alltid pratar skit om andra, håller jag verkligen distansen mot.Berättar bara ytliga saker och så.
Men det jag fick reda på idag var smaskens för oss!!

5:39 em  
Blogger Gagga tycker...

Jag blir så nyfiken så jag tror jag dööööör. När ska du berätta!!!

7:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga! När och om saker går som vi tänkt. Kan ta ett par dar.

8:08 em  
Blogger Gagga tycker...

Vi?

8:18 em  
Blogger Cornelia tycker...

Spännande, jag blir så nyfiken!

9:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga. Min man och jag förståss.

7:51 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vänta....vänta!

7:52 fm  
Blogger Gagga tycker...

Och jag som trodde jag skulle få vara med;)

5:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka