.

Mamselamsen

tisdag, augusti 16, 2005

Inte nog med att hon är en"stalker" i verkligheten...

hon förföljer mig in i drömmarnas värld också. Gagga din "gamla gagga" jag ha drömt om dig, din man och Er hund i natt. Har Ni en tax för resten?

Jag mötte Er i Österrike på nån folkfest, där man alla tillsammans skulle springa nerför ett berg och uppför nästa. Alla på en gång. Och när vi kom uppför det sista berget käkade vi på ett "gasthaus" och Er tax, som för övrigt var svart och av honkön, låg på en kudde på ett bord och spanade på alla. Det var en riktigt trevlig dröm för resten. Och du var väldigt rejäl i sandaler och så. =)

Jaha, alla drömtydare... vad kan det här nu säga om mig? Borde sluta blogga kanske? Jag menar, jag drömmer om en "mänska" jag aldrig mött. Eller är det Bloggblads voodo-kräftor som börjar påverka mig? Hur många av kräftorna var egentligen jag. Alla?

Fram tills jag får svar på det, tar jag mig en titt till i dagens tidning och kollar om det finns nått horoskop jag kan förlita mig på idag. För nu händer det konstiga saker.

Over and out/Mamselamsen, som förmodligen är förtrollad på nått sätt. *skrattar*

24 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Klart att du drömmer om mig! Jag är helt oemotståndlig;)
Joo då! Freja är tax o garanterat av honkön.

7:19 fm  
Blogger Gagga tycker...

Men, vad är en stalker?

7:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är på ren och skär svenska en förföljare!!!

7:26 fm  
Blogger Gagga tycker...

OJ!!! Flåt;)Ska försöka hålla mig här uppe i EU:s yttre västgräns i fortsättningen;)

P.S. Detta har jag skrivit på min dator i bildsalen. Börjar jobba om 2 minuter...

7:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det gör inget. :)

Det hade varit annorlunda om du hade varit en vampyr eller "Jack Uppskäraren"

8:04 fm  
Blogger Gagga tycker...

Jag är hur snäll som helst, men inte alls så präktig som du fått för dig.
Oj jag jobbar ju nu!

8:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Babba!! Blogga på jobbtid! Tänk om ungarna får syn på det. =D

8:12 fm  
Blogger PGW tycker...

Kära nån, det är nog dags vi hittar någon slags blogg-avvänjning! Vi kanske skulle starta en blogg om bloggberoende? ;-)

8:16 fm  
Blogger linda tycker...

Jomen...du är inte gammal men jag är.. känns mest som jag inte hinner med allt jag ska göra.. o det får mig att känna mig gammal och stressad...

8:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Linda! Du hinner!! Jag vet ju fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor. =)

8:22 fm  
Blogger Gagga tycker...

Tjenare Bamselamsen! Ungarna är inte här förrän på måndag. Oj vad jag sliter. Har hämtat mig en tung mugg med kaffe nu. Oj vad jobbigt!Måste nog vila mig vid datorn ett tag!
Hälsningar Bagga!

8:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pale green woman! Jag vet!!! =)

8:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hörru Bagga! jag ska slita mig från datorn nu... måste in i duschen. Frissan väntar idag. Kapning och nya slingor står på agendan.

8:24 fm  
Blogger Gagga tycker...

Och här får en annan slita o släpa med håret i stripor;)

8:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tja... vad ska jag säga? *stoppar in ännu en vindruva i munnen och sippar lite på champagnen*=)

8:37 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Så, badrumsskåpet är öppnat och nu ska jag ta itu med Gaggas utmaning- kylskåpet!

Sen har jag en egen ide om att kanske ta kort på skogarderoben *ler*

9:47 fm  
Blogger crrly tycker...

Läskigt när en del saker i ens drömmar är sanna! Och skithäftigt.

10:13 fm  
Blogger Gagga tycker...

Mette! Du fårockså gärna drömma om mig. Jag pratar gôrgo värmländska jag o ser inte ut som en fisk, möjligen en gammelgädda.

10:38 fm  
Blogger Gagga tycker...

Hur blev håret? Vill se!

11:38 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Mamsen ! Jag hoppas att du gör tjusiga guldiga hollywood slingor som matchar väskor och skor....

Snälla säg inte att det ska fotas kylskåp nu......?

Vårt kylskåp har ett eget liv.....

Men Mamsen jag skulle vilja se dina favoritskor resp hatskor.....kan man säga så??? Min svenska blir bara knackigare och knackigare.....ve och fasa.....

1:35 em  
Blogger Gagga tycker...

Men Mamsan, gör du käringpermanent? Det tar ju så lång tid. Eller är du hos fotografen nu?

2:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

i`m back och nån kärringpermanent blev detINTE. Alex har alldeles rätt. GULDIGA slingor blev det i mitt nu riktigt korta hår.

Och Nej nej nej inga kylskåp. Det skullenog bli värre än mina matbilder. =)

Alex! Mina skor kommer "hat-skor" kommer snart på bild... jag hittade dom längst in i garderoben när jag rensade igår.

3:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jaså, det är hatskorna som gäller... nä, de har jag redan slängt ut, får se om jag kan fånga några andra sulor i bild *ler*

3:32 em  
Blogger Ilva tycker...

men jag har ju också drömt om dig och Gagga! Nu leder hon med 2-1!

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka