.

Mamselamsen

söndag, augusti 14, 2005

Ok...outfit för dagen.

14 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

helt underbar... slår det mesta.. cocha på nu..

12:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Òhhhh.... yes!

12:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hell yeah!

12:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du är så cooooooooooool, hail to the Queen!!! :-)

1:08 em  
Blogger Gagga tycker...

Visst hade du dom skorna i tisdags?

1:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! jaa!

Alaex! *fnissar* Du kan vara säker på att jag fick många kommentarer. Skitroligt... för det är ju liksom det som är meningen.

2:34 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Väskan är... ja... hur ska jag säga det? Självlysande?

2:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Om inte självlysande så i alla fall bländande. :D

3:11 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

du som är handväskeexpert mamsen.. var hittar jag en rööd...jag är i nööd...

4:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tradera eller ebay

jag köpte en skithäftig i LA förra gången jag var där.... med GULD på förståss =)

5:47 em  
Blogger PGW tycker...

Den väskan är fantastisk! Var hade du hittat den?

6:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

skorna, jag vill ha!

6:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Väskan är från Belgrad och skorna köpte jag på rea i Stockholm. Dom är i märket Esprit

8:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är lite lustigt.. Jag läser sällan din blogg, men min mamma gör och hon har påtalat din "guldfeber". I helgen var jag i Köpenhamn på konsert och tog en promenad där i stan innan den började. I ett skyltfönster ser jag följande:

http://blog.enioreh.com/images/guld01.jpg
http://blog.enioreh.com/images/guld02.jpg

..och tänker: "Mamselamsen!". Snacka om att man är bloggskadad när man gör sådana kopplingar. Jag var tvungen att föreviga guldprylarna bara för det :P

5:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka