.

Mamselamsen

lördag, augusti 13, 2005

Det finns någonting bra med att vara soffliggandes.

Man kan underhålla bloggen hela tiden och vara hur sunkig som helst. Det enda glamouraktiga jag har på mig, förutom min leopardmönstrade är mina silverglittriga "Hollywoodare"
Min luddiga glittriga
http://photos14.flickr.com/18208378_c3284af8a3_m.jpg

Och sen drömma lite om det här.

Las Vegas
http://photos21.flickr.com/33632445_0dd5240660_m.jpg

Så varför klaga. Förkylningen försvinner om ett par dagar och om tre veckor åker jag till Californien.

17 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Guuud så sexiga,, lever dom???

4:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... dom t.o.m. pratar med mig.

4:20 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Vad i himmelens namn är det för nåt?!
Jag undrar också, lever dom?

Bilderna längre ner låtsas jag inte ens om. *ser avundsjuk ut*

4:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är mina tofflor som självklart är inlöpta i LA... var annars? *dinglar lite med foten över soffkanten*

4:37 em  
Blogger PGW tycker...

Mamma mu, om inte ens du kan artdefiniera dem kanske vi ska vara oroliga??

4:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tofflisarna är ju urgulliga.....men snavar du inte på pälsen.....de får mig att tänka på afghanhundar......????

5:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex! Man får glida fram med största varsamhet. Men just nu dinglar de bara lite över soffkanten.
Jag kan berätta att min man är hemma nu och lagar mat. Dock icke jordgubbar och champagne... men i alla fall. =)

5:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Härligt att höra att du får den behandling du förtjänar.....:-)

Själv ska jag bege mig ut i den outhärdliga hettan och införskaffa lite mat som jg kan fylla Florito med när han kommer imorgon....

Måste få honom på gott humör, har sett en väska jag vill ha.... :-)

5:41 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Handväskor kan man gå i döden för!!

5:48 em  
Blogger Theron o familj tycker...

pale green women! Nu hängde jag inte riktigt med?

6:31 em  
Blogger PGW tycker...

Ja Mamma Mu är ju veterinär ju ... ;-))

6:51 em  
Blogger PGW tycker...

Hilfe. Inser just att jag är sen till en middag för att jag fastnar i bloggandet IGEN! Kan ingen bota mig???

6:54 em  
Blogger Batbut tycker...

Mamses, skäms! Mina polare afghanerna har Du nackat och gjort tofflor av. Iofs kan de vara bra att ha, fukta dem och släpa fötterna efter Dig - wips så har Du dammsugit golvet! Ännu ett hett tips från mig

7:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Me Like Fluffiga "pusetøffler".
Får jag vika ihop mej och smyga ned i resväskan? Jag är ganska liten och lätt - lovar!

7:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut! Vilket tips...precis som den mänskliga dammsugaren jag nloggade om för en tid sen. Och när jag tröttnat på hasandet kan Stephan ta över. Jag tror att skulle bli het i dom.

Fröken icke blogg...då får du vika ihop dig ordentligt, för jag ska ha hur mycket svensk mat som helst med mig.

7:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Okej. Platt som en pannkaka! Deal.

10:06 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag som är allergisk mot katter (och andra pälsdjur) kanske skulle skaffa mig ett par långhåriga, glittriga tofflor istället... *funderar* ...inte behöver man väl mata dem heller?!

10:56 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka