.

Mamselamsen

fredag, augusti 12, 2005

Jag har inspirerat en stackars krake, som även hon snart är en bloggoholic!

Kan man få straffarbete för sånt?

Men hon skrev och frågade mig om hur man söker efter andra bloggar. Ock det enda tipset jag kunde ge var nyligen. se. Ohhh... jag glömde ju www.bloggportalen.se.

Men sen tänkte jag att jag kan ju presentera henne lite här. Hon är en kvinna i min ålder tror jag. Med en massa barn, hund och så gillar hon tydligen Matteus-passionen. Så för att hon ska hitta lite bloggar att surfa runt på, tänkte jag att någon kunde gå in hos henne och säga "Hej"!

Stackars människa som har gett sig i denna konstiga världen. =)

16 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

"Någon" har varit inne och sagt hej!

6:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

As-kalas!!!

6:46 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Mmm, hoppas "hon" tycker detsamma!

6:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det tror jag.... annars skulle hon nog inte ha mailat mig. Stackarn... och hamna i ett gäng som detta. =)

6:55 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Vad jag menar är att efter din "uppmaning" så kommer väl den stackarn att dränkas av kommentarer.

6:55 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Nu var vi lika snabb igen!!

6:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Är vi "soul-maits" eftersom vi skriver på samma gång? *tittar på dig med Dr Phil-blicken*

7:02 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Mmm, det ligger nånting i det du säger.. *ser allvarlig och fundersam ut*

7:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men för jösse namn, säg till människan att hon ändrar sin inställning någonstans,, för jag kan inte hälsa på henne! *surar*

7:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK! Jag ilar.

7:38 em  
Anonymous Anonym tycker...

Man kan lita på dej! Ge mej en uppdatering när du vart där!

7:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har redan varit där och sagt till.

7:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gu va du ä snäll!

8:13 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag har har hoppat in och kväkt lite.. annars har det ju varit final på korta häcken för herrar så grodan har haft det jobbigt att hoppa i kapp med snyggingarna

8:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Grodan! Jag vet... vi sitter här och gapar och skriker oavsett vem som vinner. Nästan bättre än "Gullrumpe-ruschen"

8:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om det bara hade gått att säga hej utan att man vore Blogger - ja då hade jag sagt hej till denna stackars "krake"...Men du kanske kan tipsa henne om hur man gör så att även andra, icke bloggare, kan kommentera ;-)

12:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka