.

Mamselamsen

torsdag, augusti 11, 2005

Allt verkar bra och håller alla tummar jag kan. Plus att det börjar hända saker.

Jag pratade nyss med Camilla i Hollywood och allt verkar OK tills i morgon. Inga sjukdomar är på ingång, om man inte räknar hennes nyblivna astma. Men ett par puffar med sprayen, ska väl rensa rören.
Sen har hon tydligen börjat snärja in sig lite här och där. Jag vill också gå på Music "networking" partyn, så jag får användning av alla mina GULDISAR.

Jag har blivit en riktig "fena" på att göra länkar. Gör ett par till bara för att det är kul.

Jessica
Jessicas hemsida
Syrrans startsida
En shoppingsida "som heter duga"

Och det är jätte-OK att ge uppmuntrande tillrop från Sverige... tror jag.

1 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är GULD-Mamselamsen jag!!!! Och har varit INNAN det blev modernt.

8:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka