.

Mamselamsen

torsdag, augusti 11, 2005

Posivitetsträning.

Alla säger att det gör att man mår så himla bra. Så nu ska jag vara riktigt positiv.

Regn är bra för gräsmatta.
Regn är bra för svampen.
Regn är bra för hyn.
Regn är bra för luften som blir så mycket renare.
Regn är bra för håret.
Regn är bra, så att vattennivån stiger i Sverige och vi får lägre elpriser i vinter.
Regn är bra för turismen i Glasriket, då folk lämnar stränderna på Öland.
Regn är bra för daggmaskarna.
Regn är bra för.............

Nää, det gick inte. Jag vill ha SOL!!!!!

Over and out/Mamselamsen, som är hur negativ som helst.

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Don't worry - be happy! :)

8:02 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

grodpussar till mamselamsen.. du är på väg till VM-guld i denna gren..

8:15 fm  
Blogger Cornelia tycker...

Jag håller med. Regn och grått nästen mörkt hela dagen. Jag blir helsänkt.

8:17 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lustigt.... jag tror det hjälpte att skriva ner det. För just precis nu skiner solen. Har jag övernaturliga krafter eller?

8:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du har helt rätt, regn ÄR bra! Önskar vi hade regn här oftare... Men det är väl så, man vill ha det man inte har.

9:22 fm  
Blogger Theron o familj tycker...

mamselamsen! Jag håller med dig! Tänk i somras när vi gnällde över värmen. Fy tusan vad bra vi hade det då!

9:27 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Henrik! Jag tror att du behöver komma hem ett tag. Sen kommer du att längta tillbaka till sol och air-condition.

9:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mamma mu ! Jag älskar ordet LAGOM när jag pratar väder.

9:36 fm  
Blogger PGW tycker...

OK då får vi se om det funkar här också: Jag ÄLSKAR regn! Regn är så BRA!

(kommer inte solen snart nu?)

9:41 fm  
Blogger vandrarvild tycker...

jag älskar regn. Sad but true. Jag väntar ivrigt på hösten ;)

11:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag gillar inte regn, men jag älskar hösten!!!

12:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sol & AC? Visst, gärna!
47 grader, disigt och extrem luftfuktighet? Nä.

12:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tror jag förstår Henrik. Jag ska sluta klaga. men just nu skiner solen "fetmycket" (Vilka ord jag kan va´?)

1:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka