.

Mamselamsen

onsdag, augusti 10, 2005

Dagens citat... hmm.

Ny morgon... ny dag. Härligt! Men efter att jag läst Barometern, blev jag lite betänksam, för dagens citat är:

"Gubben spökar ut sig med krimskrams, ynglingen kommer med sin ungdom".
/Grekiskt ordspråk

Jag omskrev genast "gubben" till "gumman", och känner mig av någon förunderlig anledning väldigt antik just nu. Håhå jaja. *skrockar lite trött*

Over and out/Mamselamsen, som nu funderar på att permanenta håret och färga det lila.

6 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

ja.. det är bättre att visa vad man har än vad man kan.. som en kompis till mig sa och bytte till urringat..

8:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette! Nä...jag väntar nog ett tag till med lila hår. För nu i veckan ska jag klippa mig o ch göra nya slingor i stället.

Lyckliga grodan! Vá bra! Då fortsätter jag som förut. =)

8:21 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nej, nej, inte lila, GULD!

8:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monika! jag lovar! Det kommer att bli lite guldfärgat efter att jag gjort min slingor i veckan.

8:42 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Lila hår har jag inte riktigt förstått meningen med. Lila kläder, däremot, tycker jag om. Även om det sägs vara en "tantfärg".

9:14 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

biggis! Den sanna äldre kvinna HAR lila hår!

9:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka