.

Mamselamsen

måndag, augusti 08, 2005

Min "att göra list i morgon"

1. Tingsrätten. Usch... jag tycker det är läskigt att behöva möta honom igen. Därav två whisky ikväll, så jag kan sova. Gjort!
2. Ringa en statlig myndighet. Puh..
3. Ringa ett företag och säga: Nej tack.
4. Fixa en sju helsikes massa "bananlådor". Här ska det packas.
5. "Stava"
6. Släppa all jäkelskap. Som många tror inte finns i mitt liv. Men bara kolla hur mina axlar reser sig upp. Gjort!
7. Titta på friidrotts-VM. Halleluja!
8. Bjuda ut min man på middag.Pizza eller så. Han gillar det. (Ja, det är det "magra skrället" med binnikemask.) Det kan vi glömma... han är förkyld och sängliggande!
9. Sitta och längta efter kissen. Kolla bilden i telefonen längre ner. Gör hela tiden!
10. ICQ:a med Jessica och hoppas att tidningen blev "skickad" som den skulle. Tidningen skickad!
11. Ringa Camilla och höra hur det är med nya astman. Blää...
12. Kanske ICQ:a med Sabine... hon brukar höra av sig. trevligt!
13. Sen inget mer... bara vara!

Om det finns någon uppmärksam person som läser detta, så märker hon/han att något fattas. Vad? :)

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

BLOGGA!!!!!

11:17 em  
Blogger Terése tycker...

Du har ju glömt av att skriva med på listan att du ska blogga! Det är väl viktigast av allt!? ;)

11:18 em  
Blogger anna tycker...

lycka till imorron! det blir nog inte så läskigt som du tror, men glöm inte blogga om det sen, på plats 2.5, 3,5 och 7.5 ;)

11:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Helt rätt!!! Ni vinner 11 gratis-kommentarer hos mig i morgon. *försöker le övertygande*

Ana. Lovar!!

11:24 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag gillar sjuan och åttan mest... och så det du inte skrivit förstås. lycka till imorgon med allt som är viktigt

11:34 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Lycka till imorgon, på'n bara!

11:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Lycka till imorgon. Du fixar det!! Kram :)

12:11 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Blogga kanske? :)

3:36 fm  
Blogger PGW tycker...

Du måste blogga också annars har jag ju inget att göra hela dagen förutom att jobba!

Håller tummarna imorgon! Det ska säkert greja sig!

6:42 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nr 14 - blogga *ler*

8:58 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jaa, nu lyckades jag ta emot pappas msn med missekissen, så söt ju. Och otroligt imponerad över att pappa lyckades skicka bilden.. :) Somnade framåt fem i morse, lite trött.

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka