.

Mamselamsen

tisdag, augusti 09, 2005

Jag är cool..... konstigt nog!

Ligger här i soffan och kollar på "Go´morron programmet" i godan ro. Med tanke på att jag ska vara på Tingsrätten kl. tio (de ändrade tiden igår) känns det helt lugnt. Det är så himla typiskt mig. Jag kan hetsa upp mig till vansinne innan något ska hända. När det sen händer, blir jag "kolugn" och inget kan rubba mig mig.

Jag har skrivit upp alla datum och klockslag, så jag inte behöver sväva på målet, när jag står vid skranket. Jag hoppas att "galennpannan" är uttagen ur lokalen, när vi kvinnor ska in. Dom har lovat det i alla fall.

Jag behöver ju inte vara orolig över något... med tanke på vilket stöd jag har här. Tack alla! *kramar*

Over and out/ Mamselamsen, som forfarande rapar whiskyn som jag fick av maken igår.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag har varit med om ungefär samma sak och "gärningsmannen" blev väldigt liten när han satt där i rättssalen. Även då var vi flera, för varandra obekanta, som hade anmält honom. Det konstiga är (och det måste väl vara kvinnligt?) att de flesta av oss nästan fick dåligt samvete för att han just då var så liten och ynklig.

Jag tror inte att du behöver oroa dig - kanske är han inte samma stöddiga person där. Lycka till!!/Monica

9:43 fm  
Blogger Ilva tycker...

Lycka till Mamsi! Har lyckats muta till mig 10 minuter vid en dator. Kunde du inte ha fixat battre vader at mig iallafall?????

10:35 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hoppas att allt går bra nu... Håller tummarna, serru!

10:56 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Ta bara inga halstabletter mot lukten - då blir du klassad som alkis...

11:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka