.

Mamselamsen

torsdag, augusti 11, 2005

Idag ska det packas och packas och packas och ....

Nästan tom bokhylla
http://photos21.flickr.com/33115862_451cbde68c_m.jpg

Men här är det nästan tomt i alla fall. Jag bara väntar på ett stort gäng med bananlådor, så jag kan fortsätta. Stephan och jag har nu lovat varandra, att vi inte ska flytta en enda gång till... på tio år i alla fall. Det är gräsligt att flytta! Men vårt nästa boende är så himmelskt, så där kommer vi nog att bo ett tag.

Någon som vill hjälpa till när flyttlasset går?

Over and out/ Mamselamsen, vars naglar går av en efter en.

6 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

Du, jag står över flyttlasset.
Minnet av mitt förhållande till banankartonger är fortfarande för färskt och smärtsamt.. *kräks*

1:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ohh....Stephan kom hem med bara EN banankartong... de andra hade de redan slagit sönder. Detta trots att vi sade till igår. Blir man sur eller?

1:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Unna dig en nagelmanikyr på salong när flytten är över:)

1:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... ska ju till Millan och där kostar det bara 10-11 dollar

1:49 em  
Blogger Batbut tycker...

Du hjälpte inte mig, piluttan Dig *s*. Men du kan få lite flyttkartonger om det behövs. Varför skaffar ni inte husvagn, då kan ni flytta när ni vill och slippa packa?

5:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag fick ju ingen adress, så jag körde irrade runt i Sverige och ropade "Batbut...Batbut. Men ingen svarade så jag åkte hem igen.

Kartonger behöver vi inga. Har 10 nya banankartonger. I en av lådorna låg det t.o.m två bananer. Dom tog vi till kaffet.

7:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka