.

Mamselamsen

fredag, augusti 12, 2005

54 procentig rom är inte att leka med... tro mig!

Har just tryckt i mig en rejäl slurk av denna destillerade dryck, för att kurera min värkande hals. Och tro mig, det finns nog inget som överlever dessa 54 %. Jag tror att smaksinnet förvunnit på kuppen. Skulle nog kunna halsa direkt ur flaskan nu, om inte min goda uppfostran hade hindrat mig. Hela munnen är som bedövad. Var tusan har vi fått den flaskan ifrån?

Nu har jag "fyra frön" kvar i glaset. När dom är uppdruckna är jag nog frisk... och lätt onykter. Men vad tusan... sånna smällar får man väl ta.

Over and out/Mamselamsen.... *hick*

19 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

Uhumm.. du tar det lite lugnt i alla fall, va?!
Vill ju gärna se dig här imorgon också.
Med eller utan hicka..

9:27 em  
Blogger carra tycker...

Skål, Mamselamsen!
från Carra som tagit ett glas vin för värken i nacken

9:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jiiiihaaaa!!!! Ingen mer rom för Mamselamsen i kväll. Jag ska inte alls vara här i morgon. Inte på eftermiddagen i alla fall. Ska ju Heja på min man!!! Jag loooovar... jag ska ta kort! *hickar lite till*

9:31 em  
Blogger PGW tycker...

Kubb gör sig bättre genom ett par solglasögon i alla fall så ;-) You go girl! :-)

9:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hell yeah! Dolce Gabbana-glasögon i morgon! Jag kan vara bakfull som en räv, men gömd bakom solglasögonen är jag fräsch som en nyponros. Kanon! =)

9:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Snälla, få nån att ta kort på dej i dom brillorna! Skål på dej åxå,(men inte med så starka grejer)

9:58 em  
Blogger Gagga tycker...

GAGGA IS BACK!!!

10:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Holy shiiiiit! H/Gagga is back! Nu är jag så lycklig så jag smäller av snart!!! Vá tusan skulle du åka på semester för? Är det nått fel på de Värmländska skogarna eller?

10:07 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

mamsen.. andas på motståndarlaget.. det kanske är ojust, men i krig och kärlek är ju det mesta tillåtet.. Jag hoppas maken fick lite rom också.. så han kunde slappna av efter skadan..

10:13 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Först batbut och nu gagga! Välkommen tillbaka båda två!

10:16 em  
Blogger Batbut tycker...

Vem har sagt att Du ska leka med flaskan? Du ska väl dricka ur den? Eller? Ibland verkar Du lite knasig *S*

10:31 em  
Blogger anna tycker...

skål...det är bara att dricka på...oc jag klarade av att åka tåg dagen efter...men idag (andra dagen efter) så har levern gjort ont...

10:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Sista natten med gänget"! NÄ...alla semestrar är slut... "Första natten med gänget"

"Gänget" = en ständigt växamde skara. I alla fall hos mig.

10:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ohhhh. Anna! Lite späkning är nog inte att negligera efter dina utsvävelser. =)

10:34 em  
Blogger Gagga tycker...

Du anar inte var jag har varit, eller!?
Såg du nån illgrön paraply i tisdags....?
Nu är det partaj på min veranda!

10:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga din lilla "Undercover", var du i Nybban?

10:57 em  
Blogger Gagga tycker...

He, he, he!!!!

11:22 em  
Blogger Gagga tycker...

I morgon får du se....!!!

11:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Can´t wait!!!

11:41 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka