.

Mamselamsen

lördag, augusti 13, 2005

Jag har haft en paparazzi undercover efter mig...

och hon har smugit runt på alla mina hemliga ställen här i Nybban och fotograferat. T.o.m. hittade hon vårt nya palais. Dock har vi inte flyttat in än. Men vi var i faggorna, det vet jag. För jag och "fotollsänkans mamma"... tro det eller ej, satt faktiskt och fikade utanför Willys på eftermiddagen. OCH jag var och botaniserade på Magazin Lou... dock utan vinst.

Men en sak missade du... vi har ett hus till... på gågatan. I botten ligger en restaurang som heter Milano... såg du den? Om du gjorde det, ska du veta att min älskade make i så fall var cirka 20 meter från dig. Han var nämnligen på innergården och grävde.

Och Ni käkade pizza på Viktoria. Jag bor just nu, cirka 400 meter därifrån. Du hade bara behövt ropa, så hade jag kommit. =)

Hur som helst Gagga, jag har skrattat så mycket nu, så jag tror att jag blev frisk på kuppen.

Over and out/Mamselamsen, den inte helt anonyma längre.

3 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Mamsan! Vi såg Milano o planerade att äta där efter att ha fotat lite här o där, men sen blev det Viktoria... Det tegelhus du än så länge besitter.... Nej, jag var inte där....nån måtta på galenskaperna får det ju vara... eller?

8:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch....lite fika hade jag ju kunnat få fram... eller varför inte lite korv Stroganoff *fnissar*

8:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Linda... jag har mailat.

8:51 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka