.

Mamselamsen

söndag, augusti 14, 2005

Vi har fått första delen av "Kalabalik i Hollywood!

Jajamen. Hon rockade tydligen "järnet". Dock har vi inte fått de bästa bitarna än.... förhoppningsvis kommer de framåt kvällen, när hon sovit ut efter konserten idag.

Uuuu... jag kan knappt bärga mig tills jag och Jessica åker över. Visserligen är det bara knappt ett år sen jag var där, men nu verkar det "rocka" ordentligt där. Jag, gamla kärringen, ska gå "clubing" på både "The Knitting factory" och "Miyagis". Dessa ställen kräva stora GULD-väskor och GULD-skor.

Jihaaaa... vad kul det ska bli!

Over and out/ Mamselamse, som redan börjar bryta på lite amerikanska. =)

Uppdatering: Nä, Stephan kan inte följa med, då det finns saker här att göras, som inte går att skjuta upp. Men det är kanske lika bra att han är här, då det kanske kan bli lite påfrestande för honom att haka på 2 tejer och en "tant" *skrattar*