.

Mamselamsen

lördag, augusti 13, 2005

Snart kommer rapport om galenskaperna i LA

Jag har precis pratat med Millan och jag konstaterar att det blir ett mycket långt och innehållsrikt inlägg från konserten på Hollywood boulevard i går kväll och natt. Den andra konserten är inte förrän idag, på det gamla "Oscarsutdelningshotellet". Ohh... då kommer hon att spela med en gitarrist som kommer att göra Sabinas bror "grön av avund."

Sen var det om nått om gitarristernas Madonna... fasen jag vet inte vilka det är. Jag känner till Janne Schaffer och "that´s all".

Over and out/Mamselamsen, som Gagga har gjort frisk genom någon form av healing.

10 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

Vaddå för gitarrist?!

9:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Se så,, berätta nu VEM???

9:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja men jag vet inte. Hon berätade en massa namn... jag har aldrig hört talas om dom. Looovar!

9:35 em  
Blogger Gagga tycker...

Så bra att det gjorde verkan!
Nån mer som behöver ryckas upp???

9:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

carola! En svensk gitarrist.

10:08 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det verkar funka bra med distanshealing.. det kanske vore nåt att slå sig på.. glad att du är piggare igen..

9:49 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du måste ju berätta vem gitarristen är, annars kan ju brorsan inte bli avis!

12:51 em  
Blogger Gagga tycker...

Grodan! Var har du ont? Jag healade en halvdöd kyckling nyss!

1:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sabina! jag kommer inte ihåg vad dom hette. Båda tydligen väldigt kända... men vad tusan vet jag? Jag känner till "Ludgo-Pelle" och han är inte ens gitarrist.

2:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du får det i läxa!

4:38 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka