.

Mamselamsen

måndag, augusti 15, 2005

Millan goes Bogart. Uppdaterad)

Millan skickade en massa foton idag. Så... så här ser den lilla Skatan i Hollywood ut.

Hon har klippt av sig allt håret *tårar i ögonen* Det blev liksom en annan Millan. Men häftigt är det.

Millan goes Bogart
De gamla modellposerna sitter tydligen i.

Visst är hon fin? Jag tycker hon är lika fin som Jessica. JESSICA!!! Jag vill lägga ut kort på dig med. Vackrare barn har INGEN!!!! *ler så malligt som bara en mamma kan*

Hon har skaffat sig en annan sida, där hon snart kommer att lägga ut sin musik. Det är: www.myspace.com/camillagervide

9 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

du får jobba på dina länkar.....den fungerar inte, för du har glömt ändra adress och den är inte korrekt skriven....men iallafall, cool bild =D

8:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Shit...ordnas genast

8:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Done!

8:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa....det var hennes kompis Linea som tog bilden. jag har många fler... och jag konstaterar att när jag kommer dit är det två galningar som möter upp. =)

8:58 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Och vem brås den ena galningen på?

9:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Pappa... FÖRSTÅSS!!!
Jag...jag är sansad jag! =)

9:44 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Jättesnygg!

11:15 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Vilken puma!!! Hon MASTE bras pa MAMSELAMSEN!!!!!!! *ler*

3:26 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

calua/millan! Hihihi......

6:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka