.

Mamselamsen

söndag, augusti 21, 2005

Ohh... vad jag vill ha dom!

Hittade dom här lack-bootsen på Ebay. LACK... LACK... LACK!! Men dom fanns inte i min storlek. *surar*

Tänk att ha dom till ett par snygga svarta byxor. Eller varför inte ett slitna jeans, så kontrasten blir riktigt slående. Uuuu.... jag kommer att bli het! =)

Lackboots

Det är något sånt här jag ska leta efter i USA. Kan jag sen hitta dom i Gucci till ett bra pris, hugger jag dom direkt.

Ja, fast GULD-stövlar kommer först förståss. *ler*

Over and out/Mamselamsen med ena foten i duschen.

9 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Man FÅR säga att man tycker dom är fula. =)

8:50 em  
Blogger Batbut tycker...

just idag, med tanke på de flamenocdansande fötterna kommer jag hädanefter enbart gå i moonboots! Året runt! Kan tänka mig dessa i guld eller lack, om det gör Dig lyckligare men that's it!

9:30 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Men jag tänker säga att dom VAR snygga. Fast jag hade kunnat tänka mig aningens lite högre klack...

9:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ja...lite högre hade inte gjort ont!

batbut! Jag tror dom finns i GULD!

10:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Dom är gudomliga...... :-))

Såg ett par ormskinnsboots igår....men jag köpte dem aldrig....men de var i klass med dessa..... :-)

12:32 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alex! Litar fullt och fast på din smak.

8:19 fm  
Blogger ... tycker...

Du har fått en liten "syster" i modevärlden! Min lilla Loppa är nu lycklig ägare till ett par silvriga vinterkängor och en silvrig täckjacka. Så fort jag ser något silvrigt och framförallt guldigt tänker jag på dig, fastän jag inte ens vet vem du är. Tokigt va?

2:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... ganska knäppt faktiskt. *skrattar*
Häksa dottra att hålla sig till glitter... man blir glad av det.mamselamsen

6:56 em  
Blogger crrly tycker...

Liknar mina faktiskt, men mina har högre skaft och högre klackar! :)

9:37 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka