.

Mamselamsen

lördag, augusti 20, 2005

Nu blev jag riktigt, riktigt rädd!!!

Jag sitter i soffan och hör min käre make prata med lekkamraten om att han minsann också ska börja blogga. Nä nä nä... det får han INTE göra!! Jessica, Camilla!!! Om pappa ringer och vill ha hjälp.... hjälp honom INTE!! Ingen annan heller för den delen.

Jag känner min man och jag kan lova, att skulle han börja skriva, skulle han för evigt bli bannlyst i bloggosfären. Så för Er egen skull....hjälp honom inte!

Over and out/Mamselamsen, djupt chockad.

14 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Bosse planerar "Farmarbloggen",troligen som hämnd för att jag plockat med honom på en o annan bild.... och när jag tänker på vilka bilder han kan ha på lut med mig på, så befarar jag det värsta. Men, jag tror inte han klarar det tekniska!:)
Ingen hjälp till våra gubbar alltså!

11:23 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ha, ha! Oj, vad jag skrattade när jag läste inlägget! Framförallt uppmaningen till döttrarna att INTE hjälpa honom. Ser med spänning framemot hur detta ska gå...

11:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Gwahahaha!

11:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"No blogging for Pappselapsen"!
Ska nog låta tillverka sådana där knappar att ha på jackan.

11:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

:D Låt karln blogga, hur hemskt kan det bli??? ;D

11:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Oj oj oj....det märks att du inte har träffat honom. =)

11:58 fm  
Blogger Theron o familj tycker...

Blev nyfiken, igen. Varför skulle han bli bannlyst?!

12:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Har har en vääääldigt låg humor om säger så. =) Sen har han en massa åsikter om det ena och det andra. Mest det ena faktiskt! Nä nä nä....

12:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oh vad kul att din man kommer att börja blogga:) Varningar drar till sig mig som en magnet.

Åsa, zyrenna@zyrenna.com,
http://zyrenna.webblogg.se/

3:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så kul detta känns,, att karl vill blogga, tyder ju på att han är lite avundsjuk på dej Mamms. Men visst kan det bli lite oroligt för oss här i bloggland,,, *skrattar gott*

3:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

NO BLOGGING FOR PAPPSELAPSEN!!!! Han kan kasta kubb och hästskor i stället.

4:08 em  
Blogger anna tycker...

*asg* oh vilka krig ni skulle ha på era bloggar, hela familjen...hahaha

9:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Hela havet stormar" har man ju hört talas om, men "Hela familjen bloggar" skulle nog vara nått nytt. =) Men NEJ... finns inte på kartan!

9:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hmm, det här kan bli spännande...

3:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka