.

Mamselamsen

torsdag, augusti 18, 2005

Det där jäkla ordet "preppy" har bitit sig fast i huvudet.

Ja blir snart galen på det ordet jag skrev om nedanför! Jag går omkring och sjunger en gammal operett-låt och byter ut ett specifikt ord... gissa vilket?

"I´m so "preppy", i´m so "preppy". I´m so........

Jag "preppade" Stephan i Chicago nyss. Känns bra!
Jag ska ut och "preppa" spisen, så jag kan "preppa" lite mat.
Sen ska jag "preppa" på TV:n.
Undrar om Stephan och jag ska "preppa" lite ikväll? Nää, det är ju inte lördag. *fnissar*

Over and out/Mamselamsen som sitter och dunkar huvudet i väggen.

9 Kommentarer:

Blogger Theron o familj tycker...

Preppy? Aldrig hört förrän jag läste ditt inlägg.
Tur att du håller en annan a´jour med vad som pågår i världen. *fnissar*

7:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

En gör va´ en kan!

7:35 em  
Blogger Jennysjox tycker...

*hm* Preppa...det är ju vad jag gör på jobbet hela dagarna. Preppar DNA från blodprover. Är jag preppy då? *fniss*

9:26 em  
Blogger Batbut tycker...

Kvinna, tygla Dig. Låt Stephen vila upp sig så går Du loss på lördag. Han kan få hjärtsnörp annars. Glöm för all del inte guldsprayen

10:07 em  
Blogger Sallin tycker...

Håller med mamma mu! Tur vi har dig :)

10:10 em  
Blogger PGW tycker...

Träffade din guldväska ikväll. Mycket coolare än preppy. Guld forever!

12:29 fm  
Blogger Gagga tycker...

Vad i all sina dagar pågår här? Är det en spamroman, eller ska du ut i skogsbranschen? Rädda resterna av den småländska skogen?

8:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaha. Då är även jag drabbad av dom där spammen. Suck.

8:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jenny! Du är en helt klar"preppare".

Batbut! Ok då! *ler*
Pale green "Preppare", Jaa...lyssna på mig i stället! =)
Gagga! Man kan verkligen undra. tror dom att man läser det? Icke!

8:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka