.

Mamselamsen

onsdag, augusti 17, 2005

Min blogg-håla

Så här ser jag ut när jag inte packar eller som jag skrev hos Ilva: Tillagar smörslungade falukorvsskivor och pocherade makaroner med kryddig tomatsås".

Favorit-pose

Det vill säga: Stekt falukorv med snabbmakaroner och ketchup.

Det har börjat gå runt grejor i Bloggland, om att visa sitt kylskåp. För allas välbefinnande visar jag min blogghåla i stället. :D

OBS OBS! Outfiten!! "Hollywoodare" och sidenbyxor. Kan det bli bättre? =)

Over and out/Mamselmamsen, direkt från soffan i mina rosarutiga sidenbyxor.

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Men mammsen, inte har du väl blitt en liten fegis?? Kom igen nu,,vi vill se,,,vi vill se,,,*skrattar*

4:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Weeeii!!! Snygga byxor!!!! och GRYMT SNYGGA TOFFLOR!!!! Var tusan har du köpt dem?? *känner ett enormt "vill ha" begär* :)

4:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nu då!! Glömde fotot

4:48 em  
Blogger Magnus Carlbring tycker...

är dom toffeler eller är dom hundrar som är i föttrerna det unndra jag nu yo

4:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sia!!! I Cakiforníen. Likaså byxorna. Visst är dom OERHÖRT vackra!!! *skrattar*

4:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

embryo! Jag tror att det är ihjältrampade marsvin. :D

4:58 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Inte bara rosarutiga sidenbyxor, du har ju "trollen" på fötterna också!!

5:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Självklart!!!!

5:36 em  
Blogger Terése tycker...

Oh, jisses vilka coola skor!

5:50 em  
Blogger PGW tycker...

Fantastiska byxor!

5:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Me Like Ur Outfit ;)

7:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka