.

Mamselamsen

onsdag, augusti 17, 2005

Nostalgi på hög nivå!

När jag packar bli jag ofta sittande och verkligen tittar på saker innan jag packar. Idag var det fotoalbumens tur. Jag satt nog i en timme och tittade på gamla kort innan jag lade dom i bananlådan. Detta kortet är från en resa till Tunisien, för så där 20 år sen.

Turister

Det jag minns mest av den resan var alla skorpioner och de mest gigantisks kackerlackor vi nånsin skådat. I alla fall när vi var nere i Sahara. Ohhh... det var den där dromedaren som gick framför Jessicas dromedar hade rännskita och sket (ursäkta vokalbulären) så det stänkte upp på Jessica. Ja... himmel vilken semester det var. *ler lite fånigt*

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

skrattar gott,,, alla har vi nog ett eller annat "smoffigt"-semesterminne.

9:24 em  
Blogger Batbut tycker...

säger bara en sak - husvagnssemester! No more! Då föredrar jag exotiska stränder, lyxiga hotell och paraplydrinkar, men det var på den goda singeltiden. Nu sitter trollmor i sommarstugan och är huslig värre, fast jag trivs *S*

10:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det kommer tillbaka! jag föredrar också lite lyxiga hotell.

10:29 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

ja ja mer lyx... och jag har förstått av en artikel i nån av tidningarna i dag att jag och storgrodan kommer att bli dinkisar (double income no kids) när gullisarna flyttat ut... och då jäklar iden blir det lyx så ofta och mycket det bara går utan att bli allergisk mot det. Alla pengar till oss

11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka