.

Mamselamsen

måndag, augusti 22, 2005

F1-gänget har varit i Nybro i natt.

Har Ni läst i några tidningar om det? Jag hade faktiskt ingen aning.

Inte nog med att de hade alla provstarterna på vår gata, de hade gräsligt rostiga bilar utan avgasrör också. Men det är väl så Heikkinän, Schumacher och de andra grabbarna gör för att spara de riktiga Formel1-bilarna.

Tänk om jag bara hade fått reda på det, så jag hade kunnat "snajsa" till mig och fått stå på gatan mellan två och fem i natt med autgrafblocket i högsta hugg. Men icke... de körde i lönndom runt runt i kvarteret. Sablar, jag hade så gärna hade velat stå bredvid Schumacher på prispallen vid Netto och få lite champagne sprutat på mig.

Stephan, den oinitierade kraken, påstår på fullt allvar, att det bara var olika grannar som hade partaj med dito rally i natt. Hmm... jag undrar det jag.

Over and out/Mamselamsen som snart ska ut och kolla spåren där de "burnat".

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

De är nog på turné, tror jag. Häromnatten trängde de in sig i en liten blå Golf här i samhället och körde 250 på 30-sträckorna. Så nog har du rätt...

10:15 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa.... du ser! Illegala immigranter är vad de är. =)

10:19 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det var nog storgrodan och jag som var på väg hem genom sverige.. hemlängtan och tung fot

10:35 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Varför stannde Ni inte på en fika? Du såg ju att lampan var tänd.

10:43 fm  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det får bli nästa gång.. hade så bråttom hem för att börja blogga igen..

4:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka