.

Mamselamsen

söndag, juli 10, 2005

Lätta steg

Lätta steg
Lätta steg,
originally uploaded by Mamselamsen.

Oj oj oj! Nu jädrar är jag på gång!

Bridget Jones vs Mamselamsen
-Kalorier? Inga alls idag.
-Kalorier förbrukade under sexakt? *rodnar*
-Cigaretter? 1
-Vikt? -22 gram
-Alkoholintag? Noll, än så länge.

-Antal älskare.? Vem orkar vara otrogen? Jag orkar ju för tusan knappt vara trogen. =)

Om nån skulle vara nyfiken på att se hur jag såg ut efteråt, så är det bara att klicka på bilden och titta på nästa kort. Ingen vacker syn alltså! Men men.. jag är på G!

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Maste saga att jag ar full av beundran...springa det ar nagot jag helt valt bort! O nu har jag atit sa mycket att jag knappt klarar av att fa igang kaffegrunkan...

2:57 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj... Att du bara orkar i den här värmen! Beundransvärt, verkligen! Själv sitter både hunden och jag i skuggan och väntar på att gå långpromenaden till kvällen.

4:36 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag är SÅ impad. Är kortet nytaget? Du ser himla spänstig ut!
Själv har jag dragit mig tillbaka från de stora löpararenorna... Berlins tjejmil, Sthlms med några fler städers d:o.
Det är mycket lugnare att gå stavgång. Skumpar inte alls.

4:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette! Klockan var inte så mycket på morgonen- men man kanske borde skriva om dagen innan. Gör det i morgon. Looovar!

4:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

monika och bloggblad! Ni vet inte hur långt jag sprang i morse. 2 kvarter....sen höll jag på att dö. ja, kortet tog min man i morse innan han gick tillbaka till solbadadandet. Han har fått för sig att man kan sola bort soleksem.

Men visst...jag har gjort mina tjejmil också. Men ack så länge sen!

5:02 em  
Blogger anna tycker...

haha, jag tycker det ser ut som att du börjar med en brandmammafys jag ;)

det är jättebra kämpat, inte ens jag springer ju seriöst nu i värmen, jag badar!!!

9:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

BrandMAMMA fys! Inte illa... inte illa! =)

9:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken bravad =)
Du ser smärt och spänstig ut så några kilon behöver inte tappas!
Ciggaretterna kan slopas istället! Bra att röka bara 1!!
Go Girl!

10:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ska jäklar i min låda springa i morgon också...kanske 1 km +200 m

10:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka