.

Mamselamsen

tisdag, juni 28, 2005

Nybban! Jag längar efter dig nu!

Kaffe och morotskaka till frukost. Nu ska jag bara packa ihop och med dödsfara ta mig ut ur Stockholm. Det är inte så farligt att köra här ändå, bara man håller sig i högerfilen hela tiden. Jag kan då köra precis så sakta som jag vill. Det hjälper en del att jag har en stor gul dekal i bakrutan, där jag gör reklam för SM i kubb i Nybro. Alla ser då att en lantis är i stan och har överseende. Tack, alla snälla Stockholmare!

Idag blir det bara mina Ralph Lauren jeans och gympadojjor. Det ska vara bekvämt att köra långt. Dock är nya "guldisen" packad och klar. Man måste ju glittra lite. =)

Skriver lite mer när jag kommer hem, för här är vi tre personer som slåss ur datorn. Att jag kom först idag beror på att jag kastade mig hit, precis före Jessica. Hon ligger just nu i sängen bakom mig och med sin blick försöker hon psyka mig bort från stolen.

"Ja ja ja, jag ska sluta."

Hohejoj dådå.

7 Kommentarer:

Blogger The Female Dinousaur tycker...

Drive safe!

9:51 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.....maw 8 va`det!! Ska försöka. =)

10:27 fm  
Blogger Batbut tycker...

och åt rätt håll! I rondellen alltså... min syster körde fel håll och det bidde lite tokigt..

11:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

...och tveka aldrig. Alltså, sakta inte in - då blir man påkörd bakifrån. Det har hänt mig.

12:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har aldrig blivi påkörd bakifrån. Men jag har goprt det...i Stockholm!

5:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj...då var det alltså du som...?
Förresten, kom på att det var en taxichaufför. En manlig sådan.

11:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, jag körde på en pappa som var på väg hem för att hämta sina pojkar till ishockeyträning. Bara jag fick skador på bilen....han hade dragkrok!! Sånna påhäng borde förbjudas under de dagar jag är i stan!!!

9:15 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka