.

Mamselamsen

måndag, juni 27, 2005

Det är jobbigt att shoppa...stackars Ebba!

Jag fattar inte hur Ebba orkar. Sitter här vid datorn med ömma och svidande fötter. Efter att sprungit ut och in i massor med affärer idag, är jag helt slut. Rean på NK kändes rätt kul, även om jag inte köpte något där. Jag hade fullt upp att med mina falkögon försöka hitta lill-Ebba bland galgarna. Men icke! Då drog vi iväg till Sture-gallerian. Men nä...inte där heller. Dock hittade jag där en liten affär som sålde jätte-läckra, blanka GULDVÄSKOR! Expediten var väldigt avundsjuk på min.

Dock blev det en lite smått GULDIG väska med en ros på och ett par GULD-sneakers. Samt lite kjolar och toppar och så.

Dagen avslutades med att svärsonen dök upp och vi tre drog till gamla Stan och käkade kyckling Vindaloo som sköljdes ner med ett par stora stark.

I morgon styr jag kosan mot Småland igen. Reorna har väl börjat där också. Nybban känns lite mer överblickbart, då vi bara har sex klädaffärer. Snart.... mycket snart är det så mycket rea på Magasin Lou, att jag vågar mig in där.

Nu ska jag gå ut och ta ett sista bloss för kvällen..... här blir man förvisad till en pyttig och regnig balkong. Men å andra sidan, är jag så himla korkad att jag nyttjar dessa laster, kan jag ha det!

Go´natt go vänner. Synd att vi inte stötte på varandra idag. Another time, another day.

/Hohejoj dådå.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Serve Chef Style delicious Indian Cuisine to your family and friends.
Everyone will be shocked at your success in this culinary art of cooking.
Learn the secrets of Professional cooking from these 5 Star Chefs.
indian cooking
For all Indian food lovers.

1:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka