.

Mamselamsen

torsdag, augusti 20, 2009

Trist åtaganden idag.

Betala räkningar!

Jag åker iväg imorgon... igen, så detta måste fixas idag. Men det känns lika trist varje gång man ser hur summan på kontot sjunker i "stressad utterfart" för varje räkning som klickas iväg. Men som sagt... det måste ju göras... och Ni har väl inte glömt bort att det är dags för denna ständigt återkommande räkningen. Den är sur, men förhoppningsvis har jag väl blivit lite mer "krickelerad" i huvudet av den
CSN
Såååå... nu plockar jag fram dosan och försöker få alla OCR-nummer i rätt ordning... vilket inte alltid är det lättaste när man är en så ofantligt gammal och vimsig käring som jag.


Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Som sagt ... om du har autogiro så slipper du se eländet!
/Den kloka T ss

11:05 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch... då får jag ju mitt livs chock istället. :-)

11:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka