.

Mamselamsen

måndag, augusti 17, 2009

Gissa vem hon härmar?

Jag tror jag dör av skratt. Kolla först.... H Ä R !

Och kan Ni inte svaret... så finns originalet... H Ä R !

Hon skryter om att hon har haft massor med folk som har tittat på hennes videoinlägg. Man kan ju undra varför. Hahaha...

Det är som Millan skriver i ett annat inlägg, än det som jag har länkat till. "Helt plötsligt framstår Kissie som ett under av intelligens och skarpsinne."

Hur tänker unga tjejer när de lägger ut sådana inlägg? Kan verkligen inte någon stoppa dem, från att framstå som kompletta idioter?

Over and out/Mamselamsen



5 Kommentarer:

Blogger dyermaker tycker...

HAHAHA! Klockren härmning! :D

5:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja... tyvärr. :-)

5:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sjukt bra av Camilla! Sen håller jag med dig till fullo när det gäller dessa nya små bloggtöserna. Undrar om de kommer att skämmas när de blir lite äldre?

6:07 em  
Anonymous Cian tycker...

Men jag döööör!

Och jag VET att mina 2 tonårstjejer läser dessa bloggar..

Visar de minsta tendenser till att låta så där kapar jag internet för dom!

9:43 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hur tänker Millan då? Hon kommer ju ligga kvar på nätet hon också.

12:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka