.

Mamselamsen

söndag, augusti 16, 2009

Nästan som att vinna 64 miljoner.

Himmel.... jag bet på naglarna... nästan.... jag stod upp i soffan och hoppade... Stephan hoppade i sin fåtölj... och Elsa sprang och gömde sig under soffan... kommentatorerna tystnade... jag skrek som en idiot... väckte förmodligen alla grannarna.

9.58!

Bolt is the king!

Jag är helt slut... och så ofattbart lycklig för hans skull.

Folk... typ den där killen som bara har varit en halvmesyr på de stora banorna, som snackar i TV.... som klagar om att Bolt spexar för mycket... han kan ta sig i rumpan.

Bolt is the king... och jag kommer aldrig att glömma detta. Skålar lite virtuellt just nu med Bolt... i ett glas rödtjut. Skål på dig Bolt... du är verkligen värd detta! Jag ser fram mot både 200 meter och stafetten.

Over and out/Mamselamsen

Måtte det nu inte visa sig att han är dopad... för då dödar jag honom... långsamt.

2 Kommentarer:

Blogger Klimakteriehäxan tycker...

Men bland alla bloggande damer tror jag bara du och jag brydde sej!

12:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

haha... och jag höll på att få hjärtinfarkt.

12:34 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka