.

Mamselamsen

lördag, januari 24, 2009

Ingen kommer att tro mig....

... när jag skriver att jag tittade på dokumentären om Carola. Men jag var tvungen.

Var tvungen att försöka ta reda på när min beundran för henne övergick till en total aversion... och jag kom på det!

Det var vid ungefär samma tidpunkt som när hon bytte ut sina vanliga tänder mot "knäppetänder". Inte för tändernas skull... utan för att hon vid den tidpunkten tappade trovärdighet hos mig. Ögonen blev "lizzardaktiga/lömska/falska... så även idag under själva dokumentären... och hon gjorde väldigt många konstiga uttalanden och ageranden.... hon började sjunga och framträda allt för mekansikt och inövat.

Så i mitt huvud är hon helt enkelt inte trovärdig längre.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

ja hon har faktiskt rätt otäcka ögon, kollade på programmet en stund, tänk om hon hade fortsatt att vara den hon var från början, då hade jag gillat henne.

10:42 em  
Blogger Barbro Binda tycker...

Jag såg inte dokumentären men har samma känsla av obehag som du. Jag får rysningar när jag ser henne. Burr!!!

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka