.

Mamselamsen

söndag, januari 18, 2009

Haha....

Millan har precis ringt och jag fått uppdatering om allt som hände igår. Ibland överträffar verkligheten dikten.... och det var länge sedan jag skrattade så mycket.

Dagen idag fortsätter i tvättandets tecken. Jag har kommit så långt ner i tvätthögen att det endast återstår sådana där oekonomiska uddaplagg. Jupp... kör maskiner med ett plagg... kortprogram visserligen... men likt fördömt oekonomiskt på alla vis. Men WTF.

Men det jag ville ha sagt är egentligen en annan sak. Nästan varje gång när jag häller i tvättmedel förundras jag över att det fortfarande finns människor som köper de där svindyra tvättmedlen Ariel, Via o.s.v. Har inte människor läst alla tester som gjorts? Willys egna tvättmedel är de bästa, vad gäller fläcktborttagning. De dyra, hamnade väldigt långt ner.

Är det kanske likadant med tvättmedel som med designerkläder och lyxiga sminkprodukter.... att folk vill känna sig lyxiga även vid tvättmaskinen?

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du som verkar gilla såna där små irriterande spel som man fastnar i:

http://flightsimx.archive.amnesia.com.au/

12:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mitt rekord: 52.521 m

1:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jäklar... fattar inte.... kom 5,45 meter.

1:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Willys tvättmedel och jag är också kompisar...en sorts hatkärlek i och för sig, men det är han och jag i alla fall, vid varje tvätt.

11:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka