.

Mamselamsen

fredag, januari 16, 2009

Ja ja... vi har inte glömt "Fredagsskapandet".

Det skapas för fullt.... av Stephan! Det vankas fiskgratäng med rysk champagnesås och kräftstjärtar. Och i och med att jag aldrig gjort fiskgratäng i hela mitt liv, fick Stephan ta över. Där av ingen disk på bilderna... han lagar nämligen mat utan att producera en jä*la massa disk. Fattar inte hur han gör.
Fredag1
Fast bubblet är öppnat... nån nytta måste jag ju göra.

Och så här långt har han kommit... den blivande såsen håller på att reduceras. Jäklar... jag är hungrig!
Fredag2
När vi har ätit, ska vi självklart titta på Let´s dance och BB.... även om hon verkar lika graciös som en nytrimmad pinnstol.

Over and out/Mamselamsen

4 Kommentarer:

Blogger Prettomorsan tycker...

Mmm.... låter/ser gott ut som tusan!

11:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det var gott.... vi åt upp alltihop.... och som vanligt var försrenade eftår.

9:36 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hmm
m, stavningen ?!


Pappis

10:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ledsen min lilla gubbe.... förstenad skulle det vara. :-D

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka