.

Mamselamsen

torsdag, januari 15, 2009

Jag blir så fnissig.

Jag har kollat igenom de sista inläggens kommentarer och fnissar lite. En som känner mig väldigt väl, kommenterar här anonymt. Ja, jag är 100% säker..... för ingen annan än den personen använder de särskild ordvalen och uttrycken.

Det är ungefär som att jag skulle försöka starta en ny anonym blogg och fortsätta skriva som jag gör på mitt speciella sätt. Ni vet... tre punkter och ett mellanslag... att jag skriver så, beror på att jag drar ett andetag just där. :-) Eller mina uttryck som askalas och gigantisk och bissniss som jag slänger omkring mig i tid och otid... jag är rätt bra på att över huvud taget att slänga adjektiv omkring mig... så där gigantiskt askalasbra.

Så du kända anonyma... det är OK om du skriver oanonymt... du har ju en blogg om HFLC... jupp, jag smyger där. :-)

Over and out/Mamselamsen

7 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Haha... jag genomskådade ett ex kommentarer på samma sätt. De förstår inte att man känner igen deras humor även skriftligt ;)

11:15 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Meeri: Ja, visst är det väl så.

11:52 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Haha

12:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonym: Hur går det med dina små ostar? :-)

12:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gott gottigott gott!

3:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men ojsanhoppsan.... är det någon Anonym som kommenterat hos dig... jag undrar vem det kan vara? :-)

5:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

finns den glassen kvar

1:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka