.

Mamselamsen

lördag, januari 17, 2009

Allt handlar om uppmärksamhet.

Först skriver Blondinbella detta.
Sen skriver Kartin "Sybmiljierska" detta.

Jag har nu lärt mig en sak.... vill man ha en stor blogg, ska man börja kasta skit omkring sig.... särskilt på andra "stora" bloggare. Att man sedan är mer eller mindra hatad spelar ingen roll.... för varje läsare man kan locka till sig, ger klirr i kassan.

Nu får jag visserligen inte in en spänn på min blogg.... fast jag kanske skulle kunna locka till mig lite annonsörer om jag jobbar upp mitt läsarantal genom att börja kasta skit.

Vad ska jag börja? Det måste ju vara några "heliga" personer.... typ Silvia, Ingvar Kamprad, Astrid Lindgren och så.

På något vis skulle jag skriva om hur fula och korkade de är.... sen skull jag fortsätta med att försöka få till att de är/var kvinnomisshandlare... jupp, allihop.... sen skulle jag "avslöja" hur stora skulder de har till maffian.... samt att de även har/haft nära kontakter med dem.... och även använt sig av dem.

Även om det inte är sant!

Fatta vad många läsare jag skulle kunna locka till mig... och alla presumtiva annonsörer.... som vill betala mig massor.

Fast det går ju inte! Jag är alldeles för vek för att mentalt kunna hantera alla "hatare"... och polisanmälningar.

Så jag fortsätter som jag alltid har gjort.... skriver mesinlägg.

Over and out/Mamselamsen, "chicken"

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det är bra mycket kvickare och trevligare läsning här!
Trist när en 31-åring agerar som en på 13.

Från det ena till det andra - ibland har du talat om en räknare till bloggen och även möjlighet att kolla på besökarna ...
Var hittar man de attiraljerna att lägga in på sin blogg?
Tacksam för tips!

2:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Här hittar du den räknare som jag har:
http://www.statcounter.com/

3:19 em  
Blogger Lilla B tycker...

Föredrar absolut denna blogg framför de där andra båda.

Fast matbilderna från fredagsskapandet är inte alltid direkt feelgood ...

6:46 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mamselamsen: Fast det kulle vara skönt att lite officiellt spy etter över viss/vissa bloggar. :-)

Det finns en som jag älskar att hata. En blogg där bloggaren är så korkad så det är rent skrämmande.

Fast jag gör det inte.

9:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch.. fasen... jag ska ju inte skriva till Mamselamsen... korkade jag! Det var ju till dig lilla B.

9:14 em  
Blogger Lilla B tycker...

Hihi - mamselamsen! Hoppas bara att det inte är min blogg som åsyftas :)

10:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä då... det är en väldigt ung blogg.... absolut ingen som brukar läsa här. :-)

9:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka