.

Mamselamsen

onsdag, december 03, 2008

Det där med julpapper, snören och rosetter.

Det är viktiga grejor det. Inte så mycket vid själva julklappsöppnadet.... för då sliter man ju bara av allting och slänger på golvet. Men innan är det viktigt.... särskilt när man slår in och när man lägger grejorna under granen och sen beundrar.

I år har jag köpt nya papper.... 14 stycken. Massor med snören och rosetter (en hel kasse)... och femtioelva rullar tejp.
Julpapper
Det måste vara i olika färger och mönster.... och nu när jag tittar, ser jag att det fattas lite blått... jäklar.

Fatta hur ofantligt barnslig jag är. Men hellre barnslig än trist och grå. :-)

Over and out/Mamselamsen... typ tre.

2 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Visst är det roligt att göra fina paket och dessutom mycket roligare att ge bort ett paket som är snyggt inslaget.
Under granen är paketen dessutom en del av julpynten och då vill jag också ha snygga paket som inte ser likadana ut.
...så då är vi två barnsliga. ;-)

6:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Fast det visste vi väl redan. :-)

2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka