.

Mamselamsen

tisdag, december 02, 2008

Asch.. jag skiter i det.

Dramat som varit, har för min del tagit slut... jag har pratat med berörd person och sagt vad jag hade och säga. Fast dramat med stor D fortsätter tydligen... utan mig. Ja, jösses... har man varit med om det förut? :-)

Så nu skiter jag i det hela.... ska jag bli "straffad" för att ha varit rak.... tja, då blir jag väl det då.

Har inte tid med sånt här.... här händer ju rooooooliga saker på "ställefronten". Fast innan dess jul!

Hurra... och idag ska det upp nya lampor runt granportalen ut till matrummet... de andra har dött.

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Grattis

Far

1:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej
Jag vet inte vad som har hänt men jag vill bara säga att jag vill så gärna fortsätta att läsa. Jag läser inte så många bloggar men din är särskilt intressant. Du säger som det är och med humor. Hoppas inte du lägger av nu. Vill dessutom önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År. Fantastisk juldekoration du har!
Ingela i Montreal

1:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka