.

Mamselamsen

måndag, december 01, 2008

Har helt tappat lusten till att blogga.

Faktum är att jag helt tappat lusten för det mesta. Allt som hände igår... allt som jag skulle "fixa" till... trots att jag inte fattade någonting om vad som sas... fok som inte vågar svara i telefon när jag ringer och vill snacka rakt om det, gör att jag skiter i alltihop nu. Jag bryr mig inte om allt skitsnack som, vad vissa tror, sker bakom ryggen på mig... couldn´t care less.

Jag var väldigt ledsen igår... men idag har jag börjat resa mig upp och lägger det bakom mig... men jag glömmer inte!

Ha det bra... för här ska förberedas till jul... alldeles för oss själva!

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Blogger Karamellen tycker...

Hej ..

Jag hoppas ni får en fin jul iallafall, fast det tycks ha hänt något..

Kram Mia/Kalima

2:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nää - inte ger Mamsan upp - folk som bär sej åt så där ......Buuuu - de är inte värda att kyssa ens dammiga skor. Jag hann läsa inlägget inna du plockade bort det.

Nu ger vi livet en rejäl kick in the back side och tar nya tag..Go get´em - take´m apart:-)

What doesn´t kill you makes you stronger.

2:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä... jag har ingen lust.... även om det hänt massor med skitroliga och skitbra saker idag.

3:51 em  
Blogger Karriärmamman tycker...

Ojdå...trist om du slutar pga några dumma kommentarer (som jag antar att det handlade om?)...

9:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Karriärmamman: Det var nog intye bara kommentarer.

10:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka