.

Mamselamsen

måndag, november 03, 2008

Stryk skulle de ha!

Det är inte bra att ha en blogg som ungarna läser. Idag läste de om att jag behövde en spark i baken för att ta ta tag i träningen igen. Det tog inte många sekunder förrän de ringde hem och hotade med att förskjuta mig som mor... åsså lite rådbråkning och andra lite småtrevliga saker om jag inte tog mig till träningslokalen idag. Ok ok ok ok okok!

Träningskläderna åkte på!
Träning
Och så här glad och lycklig var jag när jag kom dit.
träning3
Men det var ju bara att sätta igång. Uppförsbacke (10 grader) i 3 km/timmen... fattar Ni hur jäkla jobbigt det är?
Träning1
Men en envis jäkel har jag alltid varit... så jag "klättrade" på i 20 minuter... och nästan dog.
träning2
Ja, sen var det ju alla maskinerna. Kolla in den här! 25 kilo på "juckamusklerna" bäddar för ett icke-existerande erotiskt liv resten av året. Fatta vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon.
träning4
Jag avslutade det hela med att "klättra" i ytterligare tio minuter.... och sen kom Stephan och hämtade mig.... bokstavligt. Han fick bära mig ut till bilen.

Nu sitter jag här vid datorn och undrar hur ända in i pisvängen jag ska orka ta mig till duschen som befinner sig långt, långt borta i andra änden av lägenheten.

"Steeeeeephan!"

Over and out/Mamselamsen, slut som människa

4 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

MEN VAD TRÄNAR DU I FÖR SKOR, KVINNA!??!!

7:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: SNEAKERS!

7:52 em  
Blogger Karriärmamman tycker...

Samma dilemma här, men jag har ingen som kan bära mig just nu...och en godisskål som bara MÅSTE kontrolleras!

8:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Karriärmamman: Stackars dig. :-)

11:41 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka