.

Mamselamsen

söndag, november 02, 2008

Undrar om han har "balls"?

Lars version är jätterolig.... men... inte i Idol. Idag stockade sig skrattet i halsen och jag tänkte på alla som skulle gå i döden för att få vara med i Idol. Hans uppträdande och uttalanden är respektlöst mot alla andra Idoldeltagare och Idolfans.

Har han lite "balls"... entledigar han sin plats. Han har ju redan uppnått det han ville... få uppmärksamhet kring sig och sin musik... och förmodligen har han redan ett skivkontrakt på gång... på ett annat bolag än BMG.

Rätta mig om jag har fel.

Och nej, jag tänker inte länka till Millans musiksida. Haha... nu blev Ni allt bra överraskade.

Over and out/Mamselamsen, på väg ut i världen.

3 Kommentarer:

Blogger Béatrice Karjalainen tycker...

Va va skall du inte länka, börjar manacherandet tackla av? :-)

/Bea som inte ser på Idol alls.

2:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Beatrice: Det är ju helg... då jobbar man väl inte. :-)

8:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Men Idol är ju kvalificerad skräp-tv! Det var på tiden att någon visade det i klartext.

Ja, jag vet, många drömmer om att få vara med och yla i TV. Jag vet att folk skulle kunna sälja sin morsa till en slavhandlare för att få vara med. Men gör det saken bättre? Idol är ett sätt att pressa fram en "artist" som sjunger in en menlös singel som säljer några veckor innan jul och sen är det bra med det. Det är inget att sträva efter.

Det är min åsikt i frågan och det står jag för. //Trötter

6:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka