.

Mamselamsen

lördag, november 01, 2008

Jag vet vem som skulle kunna ta Lars plats.

Jag kollade faktiskt på Idol igår... orkade inte göra något annat efter den middagen jag skrev om nedanför. Det är inte utan att jag skrattade så jag grät när jag såg Lars parodi och var på vippen att ringa in och rösta på honom... jag som aldrig ringer... men så hörde jag vad Laila sa och kom på att hon har helt rätt. Söker man till Idol, vet man vad man ger sig på... man blir formad efter det som de vill. Har man redan en utpräglad stil som inte passar in i Idolkonceptet, ska man inte söka.

Men om nu Lars hoppar av.... vet vi ju alla vem som skulle hoppa in. :-)
Den här SKATAN! (länk)
Skivomslag
Haha.... är Ni förvånade över att jag både länkar och lägger ut kort på henne..... igen? Fatta vilken djävulskt envis "manáscher" jag är. Och jag vet att ingen kommer att kommentera detta inlägget... det gör inget... jag kör med uttröttningsmetoden :-)

Jag har precis pratat med Millan och fick reda på att de sista körerna till hennes album i LA ska spelas in den 27:e november. Hon tog bort kör på en av låtarna... hon ville ha en "ren" låt på en lite jazzig låt i 6/8-takt. Men som sagt... sen gäller det att hitta en distributör i Sverige.

Förresten... läs Millans blogg. Hon har gett sin syn på Blondinbellas födelsedagsfest. Och den stämmer nog inte helt med den version som Isabella själv gett på sin blogg.

Over and out/Mamselamsen, hämningslös.

9 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Haha, nu måste jag ju kommentera! ;-)

Jodå, jag hade nog tittat på Idol om Millan hade kommit med. Det hade varit kul att höra och se henne.

Jag hoppas att hon hittar någon distributör, för jag vill höra den omskrivna plattan! :o)

11:34 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kan ni inte själv starta ett produktionsbolag?....ett bolag för de som inte passar in de stora bolagens mall:-)

Jämför med Piratbolaget som ger ut böcker - Marklund, Guillou..........

11:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Inte ens jag har hört alla låtarna.

Anonym: Jag har varit distributör en gång... för singeln Better place. Jag gör inte om det.... jag höll på att gå under på kuppen. Fast då, skickade jag ut tusentals skivor till privatpersoner över hela världen.

Fast visst... tanken tål att tänkas på.

11:47 fm  
Blogger e tycker...

Effektivt sätt att få kommentarer. Det är ju fö det hämningslösa som är så underbart med din blogg :)

1:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

e: Hahaha..... jag är inte dum jag.

1:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kapa några 100 000 sossepack

Kapa några 100 000 sossepack
Det är det enda som kan rädda Sverige långsiktigt - både nu födda och ofödda.
Bränn ner deras välsammankomster
Bäst hade ju varit att UFO helt enkelt hade strålat sönder deras huvuden så de dött av svår hjärnförlamning (tumörer i deras sosseskalle)
1 miljon
Även ”ledande företrädare” = allt mot dessa (från bilar till uppsägning och försäkringar/pension)
Dvs döda packet (man har ju många gånger tänkt tanken - ju fler 1000-tals desto bättre)
En lite uppoffring för det storas välmående och förbättring
Det är det enda sättet att vinna långsiktigt

http://dagestanmetoden.blogspot.com/

3:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kapa några 100 000 sossepack

Kapa några 100 000 sossepack
Det är det enda som kan rädda Sverige långsiktigt - både nu födda och ofödda.
Bränn ner deras välsammankomster
Bäst hade ju varit att UFO helt enkelt hade strålat sönder deras huvuden så de dött av svår hjärnförlamning (tumörer i deras sosseskalle)
1 miljon
Även ”ledande företrädare” = allt mot dessa (från bilar till uppsägning och försäkringar/pension)
Dvs döda packet (man har ju många gånger tänkt tanken - ju fler 1000-tals desto bättre)
En lite uppoffring för det storas välmående och förbättring
Det är det enda sättet att vinna långsiktigt

http://dagestanmetoden.blogspot.com/

3:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tja, det var ju en väldigt givande kommentar?????????

3:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det tråkiga är ju att den där camilla du haussar skulle passa utmärkt i idol, dussinprodukt som hon är. Hon sticker inte ut på något vis, har inget som fastnar, hissmusik rätt upp och ner och sånt finns det nog av. Jag förstår att du gillar dansbands'musik' om du tror att hon har något.

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka